Oglaševalci

Naprave

Izvajanje raznovrstnih spletnih aktivnosti na najrazličnejših napravah je del našega vsakdana.

Do leta 2017 bomo beležili 3,6 milijard internetnih uporabnikov, obenem pa bo polovica internetnega prometa ustvarjena preko mobilnih naprav. Internet je spremenil način komunikacije, učenja, zabave ter nakupov. Potrošniki uporabljajo vse več naprav, nenehno objavljajo na Facebooku, gledajo televizijo na mobilnih napravah ter uporabljajo raznovrstne aplikacije za zabavo v prostem času. Novodobna uporaba medijev zahteva spremembe v oglaševalskih pristopih. Mobilne naprave so gonilo rasti medijske potrošnje. Pametni telefoni in tablice so priročni, enostavni za uporabo ter cenovno dostopni. Posledično omogočajo interakcijo z uporabniki kjerkoli in kadarkoli.
  • Prednosti oglaševanja na različnih napravah: frekvenca prikazovanja ter uporaba podobnih kreativnih rešitev na računalnikih ter mobilnih napravah vpliva na večjo prepoznavnost blagovne znamke.
  • Ciljanje: poleg možnosti ciljanja na računalnikih, mobilno oglaševanje omogoča lokacijsko ciljanje na ravni mesta ter ulice ter tako prikazovanje oglasov uporabnikom, ki so blizu specifične lokacije.
  • Mobilno oglaševanje: oglasi se prikazujejo na lokalnih ter globalnih mobilnih aplikacijah ter mobilnih spletnih straneh na vseh kanalih – Display, Video, Engagement, Social ter SEM.
 
Httpool multiscreen and multitasking